می خواهید فالوورهای اینستاگرام را بخرید؟ آنچه در هنگام انجام اتفاق می افتد
نوشته شده توسط : nansi

همه دنبال کنندگان اینستاگرام را خریداری می کنند ، به نظر می رسد مانند.

در آگوست 2019 ، موسسه عملکرد موسیقی معاصر از طریق ممیزی اینستاگرام لیست طولانی از افراد مشهور را اجرا کرد و مشخص شد که از الن گرفته تا تیلور تا آریانا ، همه از افراد پیرو جعلی اینستاگرام درصد خشن دارند - 49٪ جعلی ، 46٪ و 46 درصد بود.

مسلماً خانم سوئیفت احتمالاً آن فالوورهای اینستاگرام را نمی خرد. تعداد زیادی ربات وجود دارد که کاربران بزرگ را برای جذب کاربران دیگر (امیدوارم واقعی) دنبال می کنند - و خود را قانونی تر نشان می دهند (تعداد 0 دنبال کننده پرچم قرمز شماره 1 شما است). اینستاگرام همچنین معمولاً نام های بزرگی را به کاربران جدید پیشنهاد می دهد ، زیرا هنوز اطلاعات زیادی درباره تنظیمات کاربران جدید ندارد.

اما این مارک های کوچکتر یا تأثیرگذارهای جدیدتر مانند (هشدار خرابکاری) کارولین کالووی را که اخیراً اعتراف کرد ده ها هزار فالوور را هنگام شروع کار خریداری کرده است ، از بین نمی برد. (خواننده ، نفس نفس می زدم)

این ایده که شما باید تعداد معینی فالوئر داشته باشید تا جدی گرفته شود - مخصوصاً وقتی برند خود را فعال می کنید - سالهاست که مطرح است. بالاخره معیارهای Vanity همه در مورد ظاهر هستند.

و ما می دانیم که برای به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام چقدر کار لازم است. میانبرها می توانند وسوسه انگیز باشند.

اما ما می خواستیم این میانبر خاص را برای خود آزمایش کنیم.

بنابراین من چند دنبال کننده اینستاگرام برای خواهرزاده ام ، روزی ، که یک تأثیرگذار در حال رشد سگ است ، خریداری کردم. (خوب ، خوب ، اعتراف می کنم: این در واقع فقط یک حسابی است که من سگ دوستم را دنبال می کنم.)

آن چهره سزاوار عشق بیشتر است. برای دریافت آن ، از دو سرویس آنلاین مختلف برای خرید 1000 دنبال کننده استفاده کردم. من نمی گویم "عشق" نتیجه بود. در چند سال گذشته اینستاگرام به شدت با اقدامات جعلی و کلاهبرداری برخورد کرده است که خرید فالوور آسان است ، اما همچنین نوعی حیله گر ، توخالی و ... کاملاً شرم آور است.

به من اجازه دهید تا تمام آزمایش را برای شما پیش ببرم.

نحوه خرید فالوور اینستاگرام

با کمال تعجب ، خرید فالوور اینستاگرام نسبت به گذشته ساده تر شده است.

چرا؟ از آنجا که در سال 2018 ، اینستاگرام شروع به سرکوب شیوه هایی می کند که با شرایط خدمات آن مخالف است. این شامل برنامه های شخص ثالث متقلبانه ، پیروان جعلی و ربات ها است.

علاوه بر این ، مارک ها واقعاً در مورد 1.3 میلیارد دلاری که می خواهند به دلیل پیروان جعلی در اینستاگرام از دست بدهند ، اهمیت می دهند. مارک ها نمی خواهند دلار بازاریابی خود را با هدف قرار دادن حساب های پوسته انجام دهند ، بنابراین آنها خواستار افزایش پاسخگویی از افراد تأثیرگذار شده اند.

در نتیجه ، ابزارهای حسابرسی و بررسی شخص ثالث محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. و با تمام این فشارها ، برخی از فروشندگان بزرگی که ابتدا برای آزمایش خود بررسی کردم ، شکم خود را از دست داده بودند.

به طور کلی ، تحقیق در مورد مکان های خرید فالوور اینستاگرام یک خرگوش مبهم از وب سایت های بی حوصله با امنیت ، منطق و ویرایش کپی مشکوک است. ده ها سرویس برای انتخاب وجود دارد. آیا دوست دارید "توانایی انجام کارهای شگفت انگیز در تجارت کوچک خود را داشته باشید"؟ یا شاید شما گزینه "100٪ ارگانیک" را ترجیح می دهید؟ (من نمی دانم این به چه معناست.)

متأسفانه ، اولین انتخاب من - "رفع سریع" Dries Depoorter ، که یک دستگاه فروش واقعی فیزیکی است و به شما امکان می دهد دنبال کنندگان را با سکه بخرید - گزینه مناسبی نبود. (Hootsuite از پرواز من به یک جشنواره هنری هیپستر در هلسینکی خودداری کرد تا آن را امتحان کنم

ولی در کل در حال حاضر بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام https://mrfallower.ir میباشد

انتخاب کنید که فالوورهای جعلی را به صورت عمده بخرید یا در یک قطره مشترک شوید

از آنجا که حسابرسان اینستاگرام - نرم افزاری که مارک ها برای گرفتن حساب های جعلی از آن استفاده می کنند - اغلب در جستجوی دنبال کننده ها به دنبال جهش و جیب هستند ، اکنون می توانید برای جلب پیروان با نرخ رشد مشکوک تر ، هزینه پرداخت کنید.

پیروان ، البته هنوز هم بسیار مشکوک به نظر می رسند:

من تصمیم گرفتم که با گزینه انبوه همراه شوم ، زیرا تصور می کردم که گرفتن خدمات مشتری برای لغو هزینه ماهانه کارت اعتباری من ممکن است سخت باشد.

دسته اینستاگرام خود را تایپ کنید

اکنون که اینستاگرام برنامه های شخص ثالث را ریشه کن کرد ، روند خرید فالوورها ساده تر می شود. نیازی به بارگیری برنامه و تحویل جزئیات حساب خود نیست.

با توجه به اینکه اینستاگرام هر حساب کاربری را که با برنامه های شخص ثالث خزنده همراه است ، نظارت می کند و تهدید می کند که این حساب ها را مجازات می کند ، کار برای کسانی که اصرار به خرید فالوورهای جعلی دارند آسان می شود.


مطمئناً ، خرید فالوورها خلاف شرایط خدمات اینستاگرام است چه از یک برنامه ، وب سایت یا ماشین فروش فنلاندی استفاده کنید.

علی رغم این ، شرکت های فروشنده آنها هنوز دوست دارند ادعا کنند که این کار را "به حداکثر ایمن ترین روش انجام می دهند که هیچ قانونی را با اینستاگرام نقض نمی کند". (این یک دروغ است)

هزینه فالوئرهای خود را پرداخت کنید

آخرین باری که Hootsuite این آزمایش را انجام داد - بازگشت به سال 2017! - شخصی باهوش تر از من اصرار داشت که از کارت اعتباری پیش پرداخت استفاده کند. من از آن مرحله صرف نظر کردم (و منتظر مدیریت سرقت هویت آینده ام هستم.)

از آنجا که کنجکاو شدم ببینم آیا تفاوت قیمت تفاوت قابل توجهی دارد یا خیر ، در نهایت دو سرویس را امتحان کردم. من 1000 دنبال کننده از StormLikes (برایakaprincessrosebud) و 1000 از آقای Insta (برای حساب مشعل خود ، @ princessrosebud2thesequel) خریداری کردم.

برای 1000 فالوور ، StormLikes 12.99 دلار آمریکا از من گرفت ، در حالی که آقای Insta 35 دلار + 1.75 دلار HST پرداخت کرد. (ما محل زندگی من HST نداریم ، اما آیا آقای Insta اطلاعاتی در مورد جزئیات مالیات فروش بین المللی ارائه می دهد؟ نه.)

پس از پرداخت ، StormLikes برای من رسید از "خرید آنلاین" ارسال کرد. رسید به من گفت که پول من به برخی از آدرس های gmail شخص (سلام ، bakerbenjamin788) رفته است.

نکته جانبی: من همچنین سعی کردم 1000 پیرو "ارگانیک" از یکی از شرکتهایی که قبلاً در این فضا بسیار بزرگ بودند خریداری کنم: رشد اجتماعی. آنها یک مجموعه مقدماتی کامل (دنبال کنندگان پاداش ، پسندیدن ها و غیره) را با قیمت 29.99 دلار ارائه می دهند ، اما "سیستم پرداخت آنها" تا اول اکتبر خراب است - آه صبر کنید ، اکنون 10 اکتبر است. اسرار امیز! من تعجب نخواهم کرد اگر سرویس آنها به دلایلی که بیشتر مربوط به عدم تأیید اینستاگرام است تا مشکلات مدیر بی گناه ، از کار بیفتد.

چه اتفاقی افتاد که ما فالوورهای اینستاگرام را خریداری کردیم

پس از حدود یک ساعت ، پیروان جعلی من شروع به غلتیدن کردند. اعلان ها برای یک ثانیه هیجان انگیز بودند ، اما به سرعت از بین رفتند باتری من به شدت خسته کننده و بی معنی شد. شاید این همان احساسی است که تیلور سویفت دارد؟ اما احتمالاً اعلان های او خاموش است.

ظرف 48 ساعت ، دو مجموعه 1000 فالوور اینستاگرامم را داشتم ، بدهم یا بگیرم.

پیروان ارزان تر StormLike به طور پیوسته در حال فریب بودند ، و در 1052 رسید. یک هفته بعد ، آنها به 973 رسیدند.

گرانترهای آقای Insta سریعتر ارائه می شوند ، اما من فقط 944 گرفتم (که هفته بعد به 882 کاهش یافت - من نامه خود را به دفتر تجارت بهتر نوشتم.)





:: برچسب‌ها: اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: