چگونه می توان از اینستاگرام در کامپیوتر استفاده کرد؟
نوشته شده توسط : nansi

استفاده از اینستاگرام در رایانه فقط برای مدت کوتاهی امکان پذیر شده است. پیش از این ، شبکه اجتماعی فقط از طریق برنامه اختصاصی در دسترس بود. اما این قبلا بود! اکنون می توانید همه کارها را از طریق رایانه شخصی خود انجام دهید: پسندیدن ، نظر دادن و اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها. با استفاده از این آموزش که به شما آموزش می دهد چگونه حساب کاربری اینستاگرام خود را مدیریت کنید ، با چند کلیک نحوه استفاده از شبکه اجتماعی روی کامپیوتر را به شما نشان می دهیم!

از اینستاگرام در رایانه و بدون پسوند خاص استفاده کنید
پس از باز شدن مرورگر اینترنت خود ، به وب سایت رسمی اینستاگرام در اینجا بروید. با وارد کردن اعتبارنامه وارد سیستم شوید ، سپس کلیک راست کرده و بازرسی را کلیک کنید. برای رفتن سریعتر ، می توانید CRTL + Shift + I را نیز انجام دهید.

پنجره ای در سمت راست صفحه شما باز می شود. روی نماد کوچک کنار تب Items کلیک کنید.

در نوار ظاهر شده در بالا ، روی نام تلفن مورد نظر خود کلیک کنید. بنابراین ، رایانه شما برنامه ریزی می کند تا اینستاگرام به نظر می رسد مانند تلفن همراه است و نه در رایانه شخصی یا Mac.

با کلیک روی دکمه مربوطه صفحه را تازه کنید.

پس از انجام این دستکاری کوچک ، در نهایت با همان صفحه نمایش گوشی هوشمند خود مواجه خواهید شد. لذت بردن!

از اینستاگرام در رایانه ای با پسوند دسک تاپ برای اینستاگرام استفاده کنید
اگر در حال مرور Google Chrome هستید ، می توانید برنامه افزودنی دسک تاپ را برای اینستاگرام اضافه کنید که به صورت رایگان در اینجا موجود است. برای این کار کافیست روی دکمه آبی رنگ Add to Chrome کلیک کنید.

در کادر گفتگویی که ظاهر می شود ، روی افزودن پسوند کلیک کنید.

پس از اتمام نصب ، به سایت رسمی اینستاگرام در اینجا بروید و روی نماد پسوند کوچک که توسط آرم شبکه اجتماعی نشان داده شده است ، کنار نوار آدرس کلیک کنید.

برای عملکرد صحیح ، برنامه افزودنی باید به داده های خاصی دسترسی داشته باشد. برای این کار ، در پنجره گفتگو بر روی Allow کلیک کنید.

چند لحظه صبر کنید تا برنامه افزودنی بارگیری شود. سپس تب ، نسخه موبایل اینستاگرام شما را نمایش می دهد. بنابراین می توانید به راحتی عادت های خود را پیدا کرده و در حساب های جدید مشترک شوید ، عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارید (به شرطی که آنها را قبلاً در رایانه خود ذخیره کرده باشید!) ، پست ها را لایک کرده و نظر دهید و مهمتر از همه ، در خبرخوان خود پیمایش کنید. چشمان پر!

 





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: